Music High New Photo


KIM HYUNG JUN IRANIAN FANCLUB(we♡형준)l

اينم آپ دوم....

عكسه هيونگ تويه Music high....

شكله خاله قضي شده....

شه شه شه....



نظرات شما عزیزان:

khale rizeh
ساعت19:27---15 مهر 1390
salam honey joooon aksesh chakhadar bahal shode kollan shoma dota baham ziyad tafahom darid mesle alan ke dota toon sheklak dar miyarid shah shah shah doooooooooooooooset daram booooooooooooooooooooooos khob golam man raftam bye پاسخ:راست ميگي سارا ؟؟؟؟

sh&n
ساعت22:48---12 مهر 1390
ما آپیم بدو بیا نظرم یادت نره... منتظریما...[قلب]
پاسخ:باشه عزیزم اومدم.....


SH&N
ساعت17:52---8 مهر 1390
آپیم.زود بیاین.نظرهم یادتون نرهپاسخ:اومدم عزیزم...

sima
ساعت22:52---7 مهر 1390
هانیییییییییییییییییییی

من نت ندارممممممم....

به سارا بگو نمیتوم بیام..

الان یه هفته و خورده ای میشخ نمیتونم آپ کنم...

دلم برای وب تنگ شدههههههه...

اینجا چقدر خوشگل شدههههپاسخ:ااهي آجي به فدات شه .... آخه من پله رابط به سارا ندارم .... اي خدا از دسته اين مدرسه كه دست و پام رو بسته .... بخدا جمعه شبام به زور ميام....منم دلم تنگه...


hanna
ساعت19:54---7 مهر 1390
سلام عزیزم من میلتو نداشتم تو وبتم هر وقت میخواستم نظر بدم این کد های پایین نمیاومدن که بهت بگم گلم منم میخواستم که یه ذره بیشتر از خودت بگی برام که تو داستان نقش مقابل هیونگ باشی ولی ابجی خیلی ببخشید چون دیر اومدی میخواستم داستانو بنویسم میخواستم تو رو بزارم ولی جوابمو ندادی مجبور شدم جایگزینت کنم گلم بوس واقعا معذرت منو مقصر ندونیا گناه دارم دوست دارم بوس
پاسخ:ها؟


yeraaz
ساعت17:02---5 مهر 1390




...ღ♥ღ

..ღ♥ღ

..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ

...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ

.......................ღ♥ღ

...........ღ♥ღ...ღ♥ღ

...........ღ♥ღ

...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ

...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ< br />
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥� �

...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ

...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ ........ღ♥ღ

....................................................ღ� ��ღ

..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥� �

..............................@@...............ღ♥ღ

...............................................ღ♥ღ







پاسخ:بله!!!1
پاسخ:ممنون خوشگلم....


pooneh
ساعت21:15---2 مهر 1390
سيلام.تو هر دو تا وبم آپم.بدو بيا

kimhyunjoong1986.blogfa.com
پاسخ:حتما ميايم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 1 مهر 1390برچسب:,ساعت توسط Honey| |


Power By: LoxBlog.Com